Ashycap mega qute .

Music AC\\
3
fes buk ``
Wednesday, May 11, 2011 5:26:00 AM | 5 comments

fesbuk, fesbuk..
hahhahahahah.....
ntah pape lew.....
skung nih,
maken pupuler plak tulisan biru yg boleh di klik ....
yg paling banyak kat komen3 lah....
memang terbaeeek lah bahase3 n ayat3 kat tulisan biru nih..
ade yg elok,
ade yg x senonoh,
ade yg kelakar lah,
petikan kata3 pelawak lah,
huh...
memang macam3....
x pew lah...
sekadar joke kan....
make it fun...
jangan lah amek serius sgt an kalau ayat3 dye tu sensitif....
huhuhuhu......
tapi,
tulisan biru nih x bleh wat kalau nak komen3 dlm group kat fb..
memang x boleh [x caye,try lah buwat]
kan.....
hahahahah.....
seronok....mcm3 ade....kat sini adew lah sikit....






>  hari3 bukak fesbuk <

OLD | NEW