Ashycap mega qute .

Music AC\\
3
mulut tahap INDAHWATER``
Friday, July 29, 2011 4:39:00 AM | 0 comments


" ko engat aku kesah ke lahanat?
x payah nak cabul sgt lah mulut ko yang lebar uh, babiii!!!
p mampos...
ko x de pon ok lah...

lagi bagoss kot...
pan*at lah mulut ko, babi!!!!! "

aduhhh......
x payah nak mencarot sgtlah kan.......
perlu ke smpai nak mncarot cam nih??
x kan, tapi...
terpulanglah...atas budi bicara sendiri....
mungkin perlu kot untuk mncarot nih...
yelah...bukan kne bayar pon kan...
nak saman? saman lah... sikit pon x kesah.....
haha...

" mulut, kalau dah puaka, puaka lah jgakkan....
isshhhyyyy!!!!
rase nak jahit je mulot ko, ko taw?
eh, x boleh-x boleh....
mulut dah pasang insurence plak....
ni yang aku nak pasang insurance skali nih....
ko engat  ko sorang je ker yg ade insurance?
stakat 10 hengget setahon, x payah la weh.... "





> bohsan klao hari3 asek nak mnyumpah jer <


OLD | NEW