Ashycap mega qute .

Music AC\\
3
welcome home to LenDon``
Saturday, November 19, 2011 7:00:00 AM | 3 comments

http://www.emocutez.com

dan assalam semua. 
entry kali nih memang entry yang paling aku x suka. 
sebab apa? sebab esok dah nak kene pulang ke TUAH yang terchenta... 
apa itu TUAH? huhuhu. TUAH itu adalah blok  a.k.a  kolej aku. 
bukan nya aku x suka. suka sebenarnya tapi ....
herrmmmm....
ahhh, malas nak story3 kat korang..
bukannya intersting sangat pon kalau aku story kat korang nanti..
ok dah diam.  
dan start dari esok lah, entry3 kat dalam ini blog akan selalu lambat di kemas kini.
bukannya apa, kat kolej tu memang susah kalau nak dapatkan wifi secara percuma.
jadi akan menyepi lah kengkadang ye. 
harap bersabar lah nanti untuk mendapatkan bahan bacaan dari blog ini.
achap mintak maap n harap maklum.


barangan-barangan yang dah siap di packing.





 

sikit je kan barang3 aku?
ini cume separuh, separuh lagi ade kat umah nenek jat kampong.
haaaaa....yang dalam tupperware tu adalah BISKUT BANTAL.
ia menjadi teman ketika malam hari.
hahahaha...
herm.. kualiti foto memang sangat biasa3 sebab pakai kamera fon jer.
> update seminggu sekali je mulai next week <






OLD | NEW