Ashycap mega qute .

Music AC\\
3
ulat buku`` ulat ker?
Tuesday, December 27, 2011 11:22:00 PM | 0 comments

fiuuuuh, fiuuuuuhhhh....haishhhhssss.. banyak habuk dah nih...
yelah dah lama x check in kat dalam nih kan......

*geli aku baca ayat kat atas nih.

kannnn.... biasalah ayat kat atas tu...
ayat yang selalu orang gune bile dah lama x update sesuatu kan...?!
betol?
yelah kot....
ok ok. straight to de point lah awak...
sempene dah lama x update nih. 
saya nak ucap,
and assalam awak-awak semua =)
now everyONE can smile..x gitu?

sudah masuk sem yang ke-2 aku di Lendu nih. 
maken naek sem, maken payah subjek yang aku kene amek.
maken naek sem, maken banyak pulak jam kredit aku nih!

*aku suka mengeluh sorang-sorang sebab xde sapa yang nak dengar.

entry kali nih saja nak show off pasal buku-buku aku..
kesah aku lah..*rujuk tajuk blog ini
so skarang u olls sume diam.. tengok je ye gambar3 nih..
khomhen lher shkalii..






banyak kan buku? sume tebal-tebal....sanggup?
erghhh....


> cuba sedapkan hati <



OLD | NEW